Soli @Raumerweiterungshalle

Sep 23, 2021 | Make Out Magazine

Our first benefit party took place on May 6th, 2011 at Raumerweiterungshalle in Berlin, Germany:

MOM Benefit Party: Make Out Magazine is hosting a night of live music and DJs to raise money for the cost of printing its first issue. Your donation of 3 €+ will help support our queer/feminist/DIY publication and is also a freaking bargain for the awesome talent we have lined up!

Live

Nuclear Family

(NSFW synth-punk)

Late Nights in Squat Bars

 (party-starting-electro-hop)

Alexander

(morose-disco-soul)

DJs


Joey Hansom

(mainstream-underground-etc.)

IF

(old-wave-riot-grrrl-etc.)

Leosa

 (electro-pop-etc.)

We say: Vielen Dank to everyone who made our party such a success: the organizers of Raumerweiterungshalle, the performers (Late Nights in Squat Bars, Nuclear Family, Alexander feat. The Crystal Tits), the volunteers working at the door and bar and of course, the multitude of guests! We are thrilled to be part of such a supportive community. Because of you all, we’ve achieved a major milestone and are one step closer to making our publication a printed reality! – your mom benefit Party team

Some pictures from the party:

Wie Du negative Kommentare für Dich nutzen kannst

Wie Du negative Kommentare für Dich nutzen kannst

Hast auch Du Angst negative Kommentare oder Kritik auf Deine Posts oder für Deine Angebote zu bekommen? Damit bist Du nicht allein. Heute schauen wir, wie Du diese Angst überwinden und vielleicht neue Formen des Umgangs mit negativen Kommentaren finden kannst. Aus...

Wie Du Deine Grundwerte herausfindest…

Wie Du Deine Grundwerte herausfindest…

… und damit eine perfekte Grundlage für Deinen Internet-Auftritt schaffst. Konsistent auftreten muss nicht schwer sein. Mit diesen drei Tipps klappt es auf jeden Fall!

Was ist Branding?

Was ist Branding?

Hast Du Dich auch schon mal gefragt: Was ist Branding eigentlich? Wenn Du ein neues Projekt beginnst, egal ob es eine Webseite für Dich selbst, Dein Geschäft, oder eine NGO ist - das Branding muss sitzen und das vermitteln, wofür Dein Projekt steht. Aber, wie genau...